English
نشريه کیفیت وبهره وری
تازه های نشر

کتاب: طرح تجاری موفق

نويسنده: مهندس فرهاد احتشام زاد

قطع:وزیری

تعداد صفحات:440 صفحه

نشر: مؤسسه خدمات فرهنگی رسا

قيمت: 60,000 ريال

شروع یک تجارت شخصی آرزوی هر فردی می باشد. شما چه یک فرد کارآفرین باشید و چه یک فرد نا آشنا با تجارت، پیش از شیرجه زدن به دریای پرتلاطم تجارت مورد نظرتان، باید طرح تجاری تهیه نمائید. کتاب حاضر به شما کمک می کند تا حتی اگر هیچگونه اطلاعاتی در ارتباط با مسائل مالی، مدیریتی و بازرگانی نداشته باشید، بتوانید تمامی موارد فوق را به نحو صحیح و مناسبی در طرح تجاریتان منعکس نمائید تا به عنوان راهنمای پیشرفت و نیز نمایانگر موفقیت آتی تجارتتان مورد استفاده قرار گیرد.

اين کتاب؛ علاوه بر تجربیات؛ حاصل مطالعه پیگیر کتابها، بررسی مراجع تدریس تجارت در دانشگاههای آمریکا و اروپا و سایتهای اینترنتی متعددی است که در این زمینه در دسترس مولف بوده اند. در این کتاب سعی بر آن بوده است تا با رعایت سادگی، جنبه عملی تکنیکها و کاربرد آنها با ارائه نمونه و مثال نشان داده شوند. علاوه بر ارائه روش تهیه طرح تجاريتان، شما را جهت فروش ایده هایتان به سرمایه گذاران و یا جذب نظر بانکها جهت اخذ تسهیلات کمک می نماید. این کتاب شامل مواردی از جمله:

·         تشریح ضرورت یک طرح تجاری

·         تدوین استراتژی، تعریف بینش و ماموریت تجاری، بازاریابی، فروش و تحقیقات

·         درک مفهومی از فرآیند تهیه طرح تجاری علاوه بر آموزش نحوه تدوین طرح تجاری

·         لیست کنترلی جهت ارزیابی توانایی فردی

·         نمونه طرحهای تجاری تکمیل شده

·         قالب تهیه طرح تجاری به عنوان الگویی کارآمد

·         بایدها و نبایدها در زمان راه اندازی یک تجارت

و سایر موارد مورد نیازی می باشد که در هنگام راه اندازی تجارت یا تدوین طرح تجاری، می بایستی مورد توجه قرار گیرند. اين كتاب كمك مي كند تا حتي افرادي كه هيچگونه اطلاعاتي در ارتباط با مسائل مالي،برنامه ريزي استراتژيك،مديريت و بازرگاني ندارند نيز بتوانند اقدام به تهيه طرح تجاري به عنوان ابزاري براي فروش ايده،جذب كمكهاي مالي يا نقشه راه براي انجام تجارت شخصي بنمايند.

 

 

 

کتاب :مدیریت کیفیت برای سازمانهای برتر

نوشته : David L.Goetsch(دیوید ال.گوچ) و Stanley Davis(استنلی دیویس)

سال:2012

قیمت:123.89$

خلاصه کتاب:

این کتاب به خوانندگان و دانشجویان علاقمند می­آموزد که چگونه می­توانند با تمرکز بر همه منابع موجود در سازمان به صورت مداوم ، مدل سازی همزمان سیستم­های بهبود و استفاده از سیستم­های کیفیت و بهره­وری ، عملکرد سازمان را ارتقاء بخشند و سازمان را رقابت پذیر نمایند .

در این کتاب تمام عناصر مدیریت کیفیت مانند (6سیگما ، 6سیگمای ناب و...) و عناصر بسیار متنوع دیگری که کتابهای دیگر نادیده می­گیرند را مورد اشاره قرار می­دهد و هرکدام را جداگانه توضیح می­دهد .

نویسنده با اشاره مستقیم و سر راست به نظریه­ها ، اصول ، استراتژی­های گوناگون و تکنیک­های مورد استفاده در دنیای واقعی تصویر بزرگ و دقیقی را ارائه می­دهد که در این تصویر به روش­های مورد استفاده در سازمان­های موفق مانند تفکر اقتصادی ، مباحث درون سازمانی ، تحقیقات مداوم و اکتشافات بیشتر و همچنین تفکر عمیق تاکید شده است .

در ویرایش جدید این کتاب تمام موضوعات روزآمد جهانی به علاوه اطلاعات به روز در موضوعات مختلف از نظارت بر صدور گواهینامه­ها ، GFD، SPCو Bench markingرا در بر می­گیرد .

 

کتاب جیبی

راهنمای مرجع شش سیگمای ناب

(ابزاری برای بهبود کیفیت و سرعت)

نویسندگان: دیوید رولاند، مایکل. ال. جورج، مارک پرایس، جان ماکسی

سال:2004

قیمت:13.79$

خلاصه کتاب:

این کتاب بسته ای کامل با نمونه هایی دقیق جهت هدایت و راهنمایی افرادی است که از کلاس درس فارغ گشته و به میدان کار و امور عملیاتی وارد شده اند.

کتاب فوق به معرفی ابزارها و مفاهیم کامل شش سیگما می پردازد و سپس توضیح و چگونگی ارائه مشاوره تخصصی در « یک خانواده بهتر» (سازمان برتر) را در دستور کار خود قرار می دهد.

از ویژگی های این کتاب می توان به :

-          بیان مختصر ویژگی ها و نمونه هایی از 70 ابزار مهم در لین شش سیگما

-          استفاده های ابزار های گروهی

-          پیشنهاد مرجعی آسان وسریع با استفاده از چرخه بهبود

-          ارائه پوشش جامع در یک فرمت قابل حمل و جمع و جور

 

 

 

شماره های منتشر شده
دوره 3 ، شماره 5
دوره 2 ، شماره 2
دوره 1 ، شماره 1
دسترسی سریع

کلیه حقوق این وب سایت برای نشريه کیفیت وبهره وری محفوظ می باشد .