محورهای نشریه کیفیت و بهره وری
- خصوصی سازی و ارتقاء بهره وری و کیفیت
- تفکر استراتژیک در ارتقاء بهره وری و بهبود کیفیت محصولات و خدمات
- ارتقاء توان اجرایی سازمانها Execution
- بهره وری و مدیریت بهینه منابع سازمانی
- توسعه و ارتقاء سرمایه انسانی زیر ساخت مناسب برای افزایش بهره وری منابع در دسترس
- تجارب و مدلهای نوین مدیریت بنگاههای تجاری مبتنی بر توسعه و بهبود بهره وری
- مدیریت دانش و بهره وری سازمانی
- علوم داده و مدیریت کیفیت و بهره وری
-
اندازه گیری، تحلیل و کنترل کیفیت و بهره وری
- مدلهای نظارت، کنترل و مانیتورینگ سیستم های کیفیت و یهره وری
- ساختارهای اندازه گیری، بهبود و ارتقاء بهره وری و کیفیت در بنگاههای تجاری
- روشهای اندازه گیری و توسعه شاخص های کلیدی عملکرد
- بهبود و ارتقاء کیفیت و بهره وری
- افزایش توان رقابتی سازمان در بازارهای داخلی و بین المللی با تکنیک افزایش بهره وری و کیفیت
- الگوهای مناسب برای افزایش همزمان بهره وری و کیفیت
- بهره وری و مدیریت عملکرد سازمانی
- روشها و متدهای نوین ارتقاء بهره وری و توسعه کیفیت در سازمان
- افزایش بهره وری سازمان مبتنی بر افزایش بهره وری و توسعه عملکرد فرآیندهای کسب و کار
- ارتقاء بهره وری انرژی
- نقش سامانه های هوشمند در ارتقاء بهره وری
- نقش سامانه های اطلاعاتی و زنجیره بلوکی در ارتقاء کیفیت و بهره وری
|