محورهای نشریه کیفیت و بهره وری 
  - خصوصی سازی و ارتقاء بهره وری و کیفیت 
  - تفکر استراتژیک در ارتقاء بهره وری و بهبود کیفیت محصولات و خدمات 
  - ارتقاء توان اجرایی سازمانها Execution 
  - بهره وری و مدیریت بهینه منابع سازمانی 
  - توسعه و ارتقاء سرمایه انسانی زیر ساخت مناسب برای افزایش بهره وری منابع در دسترس 
  - تجارب و مدلهای نوین مدیریت بنگاههای تجاری مبتنی بر توسعه و بهبود بهره وری 
 -  مدیریت دانش و بهره وری سازمانی 
 - علوم داده و مدیریت کیفیت و بهره وری 
	- 
  اندازه گیری، تحلیل و کنترل کیفیت و بهره وری
 
 
  - مدلهای نظارت، کنترل و مانیتورینگ سیستم های کیفیت و یهره وری 
  - ساختارهای اندازه گیری، بهبود و ارتقاء بهره وری و کیفیت در بنگاههای تجاری 
  - روشهای اندازه گیری و توسعه شاخص های کلیدی عملکرد 
  
	- بهبود و ارتقاء کیفیت و بهره وری
 
 
  - افزایش توان رقابتی سازمان در بازارهای داخلی و بین المللی با تکنیک افزایش بهره وری و کیفیت 
  - الگوهای مناسب برای افزایش همزمان بهره وری و کیفیت 
  - بهره وری و مدیریت عملکرد سازمانی 
  - روشها و متدهای نوین ارتقاء بهره وری و توسعه کیفیت در سازمان 
  - افزایش بهره وری سازمان مبتنی بر افزایش بهره وری و توسعه عملکرد فرآیندهای کسب و کار 
-    ارتقاء بهره وری انرژی 
-  نقش سامانه های هوشمند در ارتقاء بهره وری 
-  نقش سامانه های اطلاعاتی و زنجیره بلوکی  در ارتقاء کیفیت و بهره وری 
 
 
 
  |